A është e shëndetshme çokollata?

para 19 orë - Zhurnal

244 Çokollata është quajtur ushqimi i perëndive. Ajo është një nga shijet më të këndshme dhe të dëshiruara nga njerëzit. Shpesh lexojmë materiale të ndryshme të cilat tregojnë benefitet apo rreziqet e...

Çokollata e zezë, aleate e shëndetit kur konsumohet me moderim

para 21 orë - Revista Kosovarja

5 Çokollata është një nga ushqimet më të preferuara në botë dhe prej kohësh është quajtur “ushqimi i perëndive”. Përveç shijes së saj të veçantë, konsumimi i moderuar i çokollatës mund të sjellë një sërë...

Çokollata e zezë, aleate e shëndetit kur konsumohet me moderim

para 22 orë - Flaka

Çokollata është një nga ushqimet më të preferuara në botë dhe prej kohësh është quajtur “ushqimi i perëndive”. Përveç shijes së saj të veçantë, konsumimi i moderuar i çokollatës mund të sjellë një sërë...

A është e shëndetshme çokollata?

para 22 orë - Ekonomia Online

Çokollata është quajtur ushqimi i perëndive. Ajo është një nga shijet më të këndshme dhe të dëshiruara nga njerëzit. Shpesh lexojmë materiale të ndryshme të cilat tregojnë benefitet apo rreziqet e konsumit...

8 ushqime të shëndetshme që përmirësojnë humorin

para një dite - Zhurnal

220 Kur përjetojnë një gjendje të rënduar mendore dhe shpirtërore, nuk janë të paktë njerëzit që drejtohet te ushqimi si një mënyrë për t’u ndjerë më mirë. Sidoqoftë, ushqimet e pasura me sheqer kanë pasoja...

8 ushqime të shëndetshme që përmirësojnë humorin

para një dite - Ekonomia Online

Kur përjetojnë një gjendje të rënduar mendore dhe shpirtërore, nuk janë të paktë njerëzit që drejtohet te ushqimi si një mënyrë për t’u ndjerë më mirë. Sidoqoftë, ushqimet e pasura me sheqer kanë pasoja...

Reduktimi i sheqerit sjell përfitime të mëdha për shëndetin dhe trupin

para një dite - Flaka

Nuk është gjithmonë e lehtë të hiqet dorë nga ushqimet e ëmbla, por ekspertët theksojnë se reduktimi i konsumit të sheqerit sjell përfitime të rëndësishme për shëndetin fizik dhe mendor. Sipas specialistëve...

Çfarë ndodh me trupin tuaj kur ndaloni së ngrëni sheqer?

para një dite - Ekonomia Online

Nuk është e thjeshtë të ndalosh së ngrëni gjëra të ëmbla. Por të reduktosh sasinë e sheqerit sjellë përfitime të mëdha në shëndet. Ja disa prej tyre: Sheqeri shkakton shumë rrudha në trupin e njeriut,...

Studim: Ja si shqisat ndikojnë në mënyrën si hamë dhe blejmë ushqim pa e kuptuar

para 2 dite - Ora news

Një analizë e publikuar nga BBC tregon se zgjedhjet tona ushqimore ndikohen fuqishëm nga shqisat, shpesh pa vetëdije, duke bërë që të hamë më shumë dhe të zgjedhim ushqime më pak të shëndetshme. Sipas...

Numërimi i kalorive nuk funksionon gjithmonë, ja se çfarë duhet të bëni!

para një dite - Pressonline

Press Online 08 Qershor 2026, 12:53 Ideja se për të mbajtur peshën trupore mjafton të balancosh kaloritë që merr me ato që shpenzon është e përhapur, por studimet e fundit tregojnë se realiteti është shumë...

Gjërat e përditshme që pengojnë rënien në peshë

para 2 dite - Ekonomia Online

Gjërat e përditshme që sabotojnë rënien në peshë Shumë prej nesh ëndërrojnë të kenë një trup të hollë, por pas përpjekjeve të shumta për të humbur peshën e padëshiruar, e gjithë puna dështon. Nëse po mundoheni...

Mbajtja nën kontroll e diabetit dhe rënia nga pesha, ja ushqimet që rekomandohen të konsumoni

para 3 dite - Aktuale

Për njerëzit me diabet, është shumë e rëndësishme të mbajnë një peshë trupore normale. Pesha normale ndihmon në mbajtjen nën kontroll të nivelit të sheqerit në gjak dhe ul gjasat e komplikacioneve të tjera...

Çfarë ndodh me sheqerin në gjak kur hani kastravec të freskët?

para 3 dite - Ekonomia Online

Kastraveci ka indeks të ulët glikemik, ndihmon ndjenjën e ngopjes dhe mund të jetë zgjedhje e mirë për personat që kujdesen për peshën ose rrezikun nga diabeti Kastraveci i freskët ka përfitime të shumta...

Çokollata e zezë mbron zemrën tuaj

para 4 dite - Zeri

Çokollata e zezë është e pasur ushqyes që mund të ndikojnë pozitivisht në shëndetin tuaj. E bërë nga fara e bimës së kakaos, ajo është një nga burimet më të mira të antioksidantëve në planet. Studimet...

Çokollata e zezë mbron zemrën tuaj

para 4 dite - Ekonomia Online

Çokollata e zezë është e pasur ushqyes që mund të ndikojnë pozitivisht në shëndetin tuaj. E bërë nga fara e bimës së kakaos, ajo është një nga burimet më të mira të antioksidantëve në planet. Studimet...

Çokollata e zezë, aleate e shëndetit: Ja përfitimet që sjell për zemrën dhe nivelin e sheqerit në gjak

para 4 dite - VNA

Çokollata nuk është vetëm një nga ëmbëlsirat më të pëlqyera në botë, por edhe një ushqim që mund të sjellë përfitime të rëndësishme për shëndetin kur konsumohet me masë. Sipas ekspertëve të ushqyerjes,...

fax.al nuk prodhon lajme apo përmbajtje, por i analizon web faqet relevante në gjuhën shqipe. fax.al i organizon, grumbullon, bën rangimin dhe prezanton përmbajtjet e faqeve tjera në përputhje me normat ligjore dhe morale. Këta operacione bëhen nga algoritme kompjuterike të cilat i dizajnuam dhe vazhdojmë t'i përsosim. Faktori njeri nuk ka asnjë ndikim, andaj janë të mundshme edhe gabime.

Kontakt · Marketing · Facebook · Twitter

Copyright © 2010 - 2015 · Për projektin · Mapa e faqes · Kanale RSS · Privatësia · Developed by GRID System
KLIK