Pesë kafe në ditë dhe më pak yndyrë në bark? Çfarë zbuloi studimi i ri finlandez

para një ore - Gazeta Express

Konsumimi i rregullt i kafesë mund të lidhet me një përbërje më të favorshme të trupit, përfshirë më pak yndyrë viscerale dhe më shumë masë muskulore, sipas një studimi të ri të realizuar nga shkencëtarë...

Cilat janë përfitimet shëndetësore të konsumimit të kafesë pa sheqer?

para 9 orë - Zeri

Kafja e pastër mund të ulë rrezikun e vdekjes, kurse më pak kur përzihet me sheqer dhe yndyrë (cream). Një studim nga Universiteti Tufts në Boston, SHBA, tregon se pirja e 1-2 filxhanëve kafe të zezë në...

Studimi: Pini kafe pa sheqer dhe yndyrë, jetoni më gjatë

para 10 orë - Ekonomia Online

Kafja e pastër mund të ulë rrezikun e vdekjes, kurse më pak kur përzihet me sheqer dhe yndyrë (cream). Një studim nga Universiteti Tufts në Boston, SHBA, tregon se pirja e 1-2 filxhanëve kafe të zezë në...

Pse nuk duhet të pini kafe me stomakun e zbrazët?

para 18 orë - Ekonomia Online

Sapo zgjohemi në mëngjes shumë prej nesh vrapojmë për të përgatitur një kafe dhe zakonisht e konsumojmë me stomakun e zbrazët. Edhe nëse kafja ka një efekt pozitiv në disponimin, funksionin e trurit dhe...

fax.al nuk prodhon lajme apo përmbajtje, por i analizon web faqet relevante në gjuhën shqipe. fax.al i organizon, grumbullon, bën rangimin dhe prezanton përmbajtjet e faqeve tjera në përputhje me normat ligjore dhe morale. Këta operacione bëhen nga algoritme kompjuterike të cilat i dizajnuam dhe vazhdojmë t'i përsosim. Faktori njeri nuk ka asnjë ndikim, andaj janë të mundshme edhe gabime.

Kontakt · Marketing · Facebook · Twitter

Copyright © 2010 - 2015 · Për projektin · Mapa e faqes · Kanale RSS · Privatësia · Developed by GRID System
KLIK