para një ore - Gazeta Express
Një studim i ri ka ngritur pyetje mbi nevojën për vazhdimin e statinave te disa persona mbi moshën 75-vjeçare që nuk kanë pasur më parë infarkt, goditje në tru apo sëmundje të diagnostikuar aterosklerotike...
Gazeta Express
Drenica press
Ekonomia Online
Koha.net
Syri
VNA
Indeks online
Vizion Plus
TvNews
Koha.mk
para një ore - Drenica press
para 19 orë - Ekonomia Online
Pesha e trupit, masa dhjamore, ajo muskulore e një sërë parametrash të tjerë përbëjnë atë që quhet një trup i shëndetshëm. Këto të dhëna specifikisht mund të jenë të ndryshme për çdo njeri, por në panormën...
para një dite - Koha.net
Një studim i ri tregon se sasia e yndyrës pao, dhjamit në bark, sidomos yndyra viscerale, ajo që rrethon organet, mund të jetë treguesi më i mirë i rrezikut për sëmundjet e zemrës sesa vetëm indeksi i...
para një dite - Syri
Një studim i ri sugjeron se qëndrimi zgjuar deri vonë dhe të qenit një “person i natës” mund të lidhen me një shëndet më të dobët metabolik dhe përqindje më të lartë të yndyrës trupore. Studimi ndoqi gra...
para një dite - VNA
Një zbulim i ri shkencor mund të ndihmojë për të kuptuar më mirë një pyetje që prej vitesh shqetëson studiuesit: pse ushqimet e pasura me yndyrë mund ta bëjnë më të vështirë kontrollin e oreksit? Studiues...
para 3 dite - Indeks online
Perimetri i belit dhe mënyra se si yndyra shpërndahet rreth barkut mund të japin një pasqyrë më të saktë të rrezikut për probleme serioze të zemrës sesa pesha trupore apo indeksi i masës trupore, BMI,...
para 3 dite - Vizion Plus
Tërshëra konsiderohet një nga ushqimet më të rekomanduara për ata që duan të mbajnë zemrën të shëndetshme. Sipas ekspertëve, konsumimi i rregullt i saj ndihmon në uljen e kolesterolit “të keq”, ruajtjen...
para 3 dite - TvNews
Rezultatet treguan se punonjësit në turnet e natës kishin, mesatarisht, presion sistolik më të lartë të gjakut dhe indeks më të madh të masës trupore krahasuar me ata që punonin vetëm gjatë ditës. Në veçanti,...
para 4 dite - Koha.mk
para 4 dite - Vizion Plus
Ajo që vendosni çdo ditë në pjatë mund të ndikojë drejtpërdrejt në shëndetin e zemrës. Sipas një kardiologu, konsumimi i disa frutave mund të ndihmojë në uljen e rrezikut të infarktit, goditjes në tru...
para 4 dite - Gazeta Express