para 2 orë - Ora news
Amerikanët duhet të kufizojnë konsumin e alkoolit në jo më shumë se një pije në ditë, sipas një studimi të publikuar në revistën shkencore Journal of Studies on Alcohol and Drugs. Rekomandimi vjen nga...
Ora news
Pressonline
Revista Kosovarja
Gazeta10
Koha.net
para një ore - Pressonline
Press Online 12 Qershor 2026, 13:11 Amerikanët duhet të kufizojnë konsumin e alkoolit në jo më shumë se një pije në ditë, sipas një studimi të publikuar në revistën shkencore Journal of Studies on Alcohol...
para 3 dite - Revista Kosovarja
5 Një analizë e re shkencore sugjeron se nuk ekziston një nivel plotësisht i sigurt i konsumimit të alkoolit, pasi edhe sasitë e vogla mund të rrisin rrezikun për disa lloje kanceri, ka shkruar Science...
para 3 dite - Gazeta10
Një analizë e re shkencore sugjeron se nuk ekziston një nivel plotësisht i sigurt i konsumimit të alkoolit, pasi edhe sasitë e vogla mund të rrisin rrezikun për disa lloje kanceri, ka shkruar Science Alert....
para 4 dite - Koha.net