më 3.2018 - Gazeta Tema
“Tregu i medias në Shqipëri është i kontrolluar nga një grup i vogël pronarësh me lidhje të forta politike”. Ky është një ndër përfundimet në të cilat ka arritur një studim i realizuar nga Rrjeti Ballkanik...
Gazeta Tema
Alsat-M
Koha.net
Illyria
Portalb
24 ore
Lajmi.net
DW
Zëri i Amerikës
më 3.2018 - Alsat-M
“Tregu i medias në Shqipëri është i kontrolluar nga një grup i vogël pronarësh me lidhje të forta politike”: ky është një ndër përfundimet në të cilat ka arritur një studim i realizuar nga Rrjeti Ballkanik...
më 3.2018 - Koha.net
më 3.2018 - Illyria
Tiranë, 13 mars 2018 – “Tregu i medias në Shqipëri është i kontrolluar nga një grup i vogël pronarësh me lidhje të forta politike”: ky është një ndër përfundimet në të cilat ka arritur një studim i realizuar...
më 3.2018 - Portalb
Biznes familiar – Miti i medias pluraliste në Shqipëri. Prezantohen gjetjet e studimit investigativ “Monitorim i Pronësisë së Medias- Shqipëri, shkruan DW . Një treg mediatik i deformuar, në duar të disa...
më 3.2018 - 24 ore
Biznes familiar – Miti i medias pluraliste në Shqipëri. Prezantohen gjetjet e studimit investigativ “Monitorimi i Pronësisë së Medias- Shqipëri. Një treg mediatik i deformuar, në duar të disa familjeve,...
Biznes familiar – Miti i medias pluraliste në Shqipëri. Prezantohen gjetjet e studimit investigativ “Monitorimi i Pronësisë së Medias- Shqipëri. Nga Ani Ruci Një treg mediatik i deformuar, në duar të disa...
më 3.2018 - Lajmi.net
Biznes familiar - Miti i medias pluraliste në Shqipëri. Prezantohen gjetjet e studimit investigativ “Monitorimi i Pronësisë së Medias- Shqipëri. Një treg mediatik i deformuar, në duar të disa familjeve,...
më 3.2018 - DW
më 3.2018 - Zëri i Amerikës
“Tregu i medias në Shqipëri është i kontrolluar nga një grup i vogël pronarësh me lidhje të forta politike”: ky është nëj ndër përfundimet në të cilat ka arritur një studim i realizuar nga Rrjeti Ballkanik...
më 3.2018 - Java News
më 3.2018 - Insajderi
Mediat në vend janë të përqendruara në duar të pak familjeve të cilat arrijnë më shumë se gjysmën e audiencës por kanë edhe 90 për qind të të ardhurave në tregun shqiptar të medias. Është ky përfundimi...
më 3.2018 - AlbPress
Share This Tags Përqendrimi i audiencës dhe i tregut e shtrembëron tregun e medias në Shqipëri. Mungesa e pluralizmit të krijuar nga kjo mund të dallohet në televizion dhe në radio por edhe në shtyp. Ky...